0szt

Nie masz produktów w koszyku.

Product was successfully added to your shopping cart.
TREFL Gra Magnetyczna Jishaku 01388

TREFL Gra Magnetyczna Jishaku 01388

Normalna cena: 55,99 zł

Special Price 51,31 zł

(W magazynie)

Poprzednie

TREFL Gra Planszowa Grzybobranie w Zielonym Gaju

Poprzednie

KUKURYKU Gra Planszowa Kim Jestem?

TREFL Gra Magnetyczna Jishaku 01388

Krótki opis

Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi.
Ten produkt będzie u Ciebie w wtorek 24 kwietnia, jeśli zamówisz w ciągu .

Dostępność: W magazynie

Normalna cena: 55,99 zł

Special Price 51,31 zł

Koszt dostawy Twojego zamówienia : 9 zł (Kurierem lub do Paczkomatu)

DARMOWA DOSTAWA przy zamówieniach powyżej 500zł

Szczegóły

Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy! Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie! Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

Informacje dodatkowe

EAN 5900511013887
Kod produktu 01388
Ilość elementów -
Wiek 14+
Specyfikacja Warianty rozgrywki:
• Pierwszy - Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
• Eliminacja - W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
• Porywacz - Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
• Samotnik - Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła.
Płeć Chłopiec, Dziewczynka